Specjalista ds. administracyjnych

Twój zakres obowiązków

  • Zarządzanie obiegiem korespondencji.
  • Wykonywanie czynności kancelaryjnych.
  • Wprowadzanie dokumentów do platformy zakupowej (faktury, umowy, delegacje pracownicze i inne dokumenty księgowe wpływające do Spółki)
  • Przygotowanie i nadzór nad Rejestrami dokumentów.
  • Raportowanie i przygotowywanie zestawień na potrzeby pozostałych komórek Spółki oraz instytucji zewnętrznych.
  • Koordynacja procesu przyjęć i odejść pracowników Spółki we współpracy z działem HR.
  • Współpraca z firmami realizującymi obsługę pocztową i kurierską.

Nasze wymagania

  • Bardzo dobra znajomość MS Office (głównie Excel, Word);
  • Bardzo dobra organizacja pracy, sumienność, samodzielność i zaangażowanie.

To oferujemy

  • Miejsce pracy: Suchedniów, woj. świętokrzyskie
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Praca stacjonarna
  • System wynagrodzeń: stała podstawa wynagrodzenia

Mile widziane

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku;
  • Doświadczenie w branży budowlanej.